Известие

Collapse
No announcement yet.

Допустимо износване на биела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Допустимо износване на биела

    Здравейте колеги, автомобилът е: 146; 1,3 Боксер; 90 к.с. След тракане в двигателя - го отворих и установих, че на първия цилиндър са превъртели биелните лагери. Валът беше шлайфан на ремонтните размери. Биелата е за смяна. Намерих втора употреба, чийто отвор е елипсовиден и на върха на елипсата и има износване 0,04 мм. Допустимо ли е това износване и мога ли да поставя тази биела? Предварително Ви благодаря за компетентните отговори!

  • #2
    ---
    Attached Files
    Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 01:04.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #3
      Не си писал в правилния раздел!
      С тоя мотор пиши в 33 раздела
      Там има и много менюали .
      Сваляш си един и гледаш по който и да е боксер.
      Нещата за биелите и коляновия вал са еднакви.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от veselin71 Покажи съобщение
        Здравейте колеги, автомобилът е: 146; 1,3 Боксер; 90 к.с. След тракане в двигателя - го отворих и установих, че на първия цилиндър са превъртели биелните лагери. Валът беше шлайфан на ремонтните размери. Биелата е за смяна. Намерих втора употреба, чийто отвор е елипсовиден и на върха на елипсата и има износване 0,04 мм. Допустимо ли е това износване и мога ли да поставя тази биела? Предварително Ви благодаря за компетентните отговори!
        В този случай колега, биелата трябва да ходи на корекция, защото тя трябва да е идеално кръгла. Не можеш върху кръглият вал да стегнеш елипсовидната биела.
        Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
          В този случай колега, биелата трябва да ходи на корекция, защото тя трябва да е идеално кръгла. Не можеш върху кръглият вал да стегнеш елипсовидната биела.
          Koрекция на боксерова биела?????

          Може ама в друг живот!!
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            Koрекция на боксерова биела?????

            Може ама в друг живот!!
            Защо бе Дрига, биелата да не е чупеща се, като на Форд-а?
            Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
              Защо бе Дрига, биелата да не е чупеща се, като на Форд-а?
              Ххахахаахх,ти май не си виждал биела на боксер....
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Ххахахаахх,ти май не си виждал биела на боксер....

                Колега, аз не съм виждал биела от такъв мотор.

                Защо тя не подлежи на корекция?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Колега, аз не съм виждал биела от такъв мотор.

                  Защо тя не подлежи на корекция?
                  Защото биелната шийка към коляновият вал се зацепват посредством два болта и шлици(зъбци) и това няма кой да ти го корегира,а и да намериш надали ще стане както заводско и ще ти излезе колкото да си купиш нова.
                  145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                    Защото биелната шийка към коляновият вал се зацепват посредством два болта и шлици(зъбци) и това няма кой да ти го корегира,а и да намериш надали ще стане както заводско и ще ти излезе колкото да си купиш нова.
                    Да Дрига, сега като ми обясни зацепих какво представляваха. Сори, грешката е в мен, просто въобще не се сетих, че боксеровата биела беше така. Поздрави!!!
                    Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                    Comment


                    • #11
                      Това ли е въпросната биела?



                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Това ли е въпросната биела?

                        Да.
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • #13
                          Доколкото разбирам проблемът с възстановяването се състои в това, че челните повърхности между петата и биелата са назъбени и поради това отнемането на материал от тях, като същевременно се запази формата на профила е проблем.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            абсолютно
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              абсолютно

                              Ясно!

                              Благодаря!


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X